Arg på samhället.

Nu känner jag mig så jäkla besviken på samhället, folket i vårt samhälle. 

Hej, jag har börjat 7:an och jag kan inte gå i stan med linne utan att folk ska stirra ihjäl sig på min kropp, mina bröst. 

Ja det är sant. Killar snälla sköt era ögon, lär er att det är fult att stirra. 

Fick kommentarer varför visar du brösten? Min första tanke va wtf säger han med byxorna ner till knäna... "Varför ska dom få ha häng och visa hela arslet om jag inte ens får ha en tröja som täcker tillräckligt mycket hud liksom". 

Det är så jäkla sjukt att om jag är kille kan jag komma och gå med hela arslet utanför byxorna så det liknar värsta spargrisen medans tjejerna ska ha tröja hela vägen upp till halsen, gå och lägg er killar kom tillbaka när ni har växt upp till en annan nivå.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Agnes bra skrivit förstår dig helt detta har hänt för mig med:D

2013-12-22 @ 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0