Finns så mycket jag skulle vilja skriva ut

Känner bara ett sug efter att skriva ut ALLA saker som jag vill. Inga måsten utan bara köra på hur jag känner. 

Jag vill skriva ut min historia som jag bär i ryggsäcken. Men däremot vet jag att det kan skada andra och jag kan hamna illa till. 

En lösning hade ju kanske varit att skaffa lösen? Låter mina vänner läsa hur jag mår då och varför. Vad jag gör och mina djupa åsikter om saker och ting. 

Det hade ju kunnat bli mer personlig blogg om hur jag känner & tycker. Vad jag tycker är fel och vad jag tycker är rätt. 

När jag har den här bloggen känns det inte heller redigt som det är jag, Eller hur tycker ni? 

Jag är mycket mer flams och skrattattacker, misstolkar allt som går att misstolka utanför bloggen.

Om jag får chansen till att göra en blogg till endast vänner skulle jag lätt skriva ut min historia. 




Kommentarer
Postat av: Anonym...

Wordpress är bra....där kan man sätta lösen på enstaka inlägg 😃

2013-12-24 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0