Fobi för tomtar, är jag den enda?

Har precis bundit armar & ben på tomtestatyn här hemma. Seriöst klarar inte vara hemma ensam med den så nu är jag säker, självklart är munnen igentejpad så han inte kan kommunicera till dom andra nissarna. 

Fast nu när jag ska lägga mig i sängen och sova kan jag inte sluta tänka på att han kanske är ute efter hämnd. 

Någon annan som har tomtefobi som kan flytta ihop? Kan ju inte vara den enda i hela världen. 

Men nu är jag ganska desperat! Någon stor, stark med tomtefobi som kan sova hos mig och beskydda mig? Ring mig på 0708650165. 




Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Tomtar och clowner, lilla Agnes vad ska det bli av dig? ;)

2013-12-21 @ 22:46:31
URL: http://chusty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0