Igår - idag

Lektionen igår gick susen, hon verkligen drog mot hinderna och tyckte det var superkul. Slutade med en oxer på 90, hade velat hoppa högre då vi verkligen tyckte det var kul. Men man ska ju sluta när det går som bäst, right? 
Dessutom funkade vänstergaloppen galant, massagen gjorde sin verkan. Nu är allt bäst med Rabat! 



Idag däremot är det en dålig dag för mig, vill just nu bara gräva ner mig tack! 
Men jag hoppas det blir bättre när jag träffar Emily, den tjejen alltså! Träffat henne en gång förut och typ 3 minuter senare stod vi och kramades i kylan, känns som vi har känt varann i åratal men egentligen är sanningen endast i minuter. Haha 


Själv är jag världens kramgoaste, vill ha kramar och pussar idag. Massor med kramar! Och hundratals pussar, för när jag mår dåligt kräver jag att någon myser ner mig i filtar framför brasan och pussar på mig, skämtar för jag är sådär glad åt värme. 

Så idag är jag extra kramgo, och älskar er människor som går emot mig och bara kramas! Även till er vänner som kan hålla min hand och stötta mig ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0