Nyår i Stockholm!

Ska bli så kul, åker iväg på torsdag med Ebba till Stockholm. Ser verkligen fram emot det, och dessutom en applåd till mina föräldrar som vågar släppa iväg mig men ändån har koll på mig speciellt såhär i nyår och mycket trafik. Haha lovar jag ska sköta mig


Känns som dom litar på mig, ger mig frihet men ändån har krav på mig. Det ger även en balans mellan varann och känns som man litar och förstår varann bättre. 

Skulle nog inte direkt vilja åka till Stockholm med ngn annan än Ebba, hon är ju min bästavän och min andra halva. Jag ber henne alltid om råd och tips och vi bestämmer allt tilsammans. 

Hon tycker inte alltid som jag men hon FÖRSTÅR mig. Hon är lätt att ha och göra med, ärlig och litbar. 

Ingen kommer någonsin förstå vad hon betyder för mig, min bästavän, andra halva. Älskar känns så kraftlöst om man ska sätta ord på min kärlek till henne ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0