Det går upp och det går ner

Det hade varit bäst om denna dagen bara aldrig inträffat. Allt hade precis gått uppåt och nu är jag på botten... Igen. 
 
Varför ska allt krångla till sig hela tiden? Nu igår när jag var som gladast... Och nu idag när jag bara vill gå och lägga mej och aldrig vakna igen, jo men till rätt dagar kan jag vakna igen.
 
Idag har jag varit som svagast, nästan inte haft någon vid min sida... Ingen förstår, och ibland tvivlar jag på vissa personer ifall dom verkligen är mina vänner? 
 
Om allt har en mening, vafan hade detta för mening? 
 
och nu när jag tänkte åka upp till min ponny som jag inte behöver säga ett ord till, hon förstår ändån att jag var ganska ledsen. Istället vänder hon sig och kliar mej på ryggen... 
 
Och sen sög träningen, jag hade för mkt att tänka på och hon var fööööör pigg... Hon brydde sig inte ett skit och var stark som fan så denna dagen hade varit bättre om den aldrig inträffat! 
 
men jag hoppas att allt vänder sig och kommer på rätta spår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0