För stark för vissa

Står kvar med mina fötter i marken. 
När alla spottar på mig så sträcker jag på ryggen och höjer huvudet. 

Det som skrivs här är MINA tankar, yes en 13 årig tjej på ölandsfriskola kanske? Men här folket får ni en "K-bry" rätt in i facet för det som skrivs är min syn på saker. Gillar ni det och höjer tummen, så bockar jag och bugar för er.

 Men så fort ni ser att jag är stark och jag är mognare än vissa andra för min ålder, accepterar och inser saker och ting så får jag "hat" på mig för den jag är, please go and leave och lägg inte ner tid på att hata när man kan göra så mycket annat här i världen. 

Jag tänker stå stadigt även om stormen kan göra så att bloggen rasar, så om ni en dag ser att jag saknas här så ska ni veta att jag har gått miste om bloggen för att jag står för vem jag är. 

Och till alla er tjejer ett ord - Kämpa! 
För hur mycket folk än kommer dra in för mej och fälla krokben så passerar jag stadigt och höjer huvudet högt för mina åsikter. Jag tänker kämpa till min grav om jag så måste för inte tänker jag backa nu. Utan jag satsar allt när jag är så nära toppen. 

Så visst haters leave tack för This is me.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0