Det viktigaste i mitt liv just nu och lite blandat

Just nu är det viktigaste nog kompisarna, hade aldrig trott att några sånna galna personer skulle betyda så mycket för mig.
Vart jag än vänder mig om så finns mina kompisar och det brukar aldrig vara någon emot mig, jag brukar aldrig sitta själv förutom när jag ploppar in hörlurarna och tar det lugnt ett tag då tycker jag det kan vara rätt så chill. 
 
Vänner är alltid viktigt att ha med sig, hela livet ut.
Snälla ni ta inte bara era vänner förgivet. Jag kan säga att jag har gjort det och folk har gjort det med mej och det är inte bra, men det är upp till varje person och ni märker det.
 
Jag är så glad samtidigt som jag kan vara lite smått besviken på vissa. Ibland kan folk komma upp med lite konstiga kommentarer vid sidan om, men jag vet att dom faktiskt gör det för min skull.
 
En sak som jag har börjat stöta på här i högstadiet är rykten, lite smått jobbigt när rykten kommer fram och blir till frågor och felaktiga sanningar, när det liksom tisslar och tasslar bakom min rygg om sånna saker som vissa människor inte har ett skit med att göra.
 
Men det är livet och jag kan inte göra så mycket åt det. Så här fick ni ett godnatt - inlägg med lite blandade känslor
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bästa du ❤️

2013-10-05 @ 09:06:09
URL: http://ornerstigwallden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0