#Girlpower

Något jag verkligen har lärt mig den senaste tiden är att bara släppa allt och göra det jag känner för.
Kunna rensa alla tankar och leva i nuet, vad som händer nu och inte det som hände i förrgår eller det som kommer hända om 2 timmar utan det jag gör exakt nu.
 
Folk försöker förstå mig och säger det måste varit en jättejobbig tid för dej , men handen på hjärtat Jag har inte ens fällt en enda tår, för jag har inte haft tid att tänka på det. Jag har varit fullt upptagen med grejer och personer som har gjort min dag till att jag går hem med ett stort leende, som jag kommer komma ihåg och minnas när jag är 87 och sitter i min gungstol, då kanske jag blundar och tänker tillbaks på den gamla goda tiden, tänker på grejerna jag minns och inte på dåliga grejer som tynger ner mej.
 
Imorgon sover jag över med mina tjejer, tjejerna som aldrig lämnar mej vad dom en få stå ut med, dom försöker alltid rätta till allt jag river ner och dom städar alltid upp för mig, dom finns alltid där och lyssnar på mina små funderingar till stora skrattanfall. Tjejerna som det alltid är full fart i på dagen så somnar vi tilsammans kl kvart över 10 av trötthet på kvällen. Det som alltid slutar med småprat och popcorn kastningar,  #Girlpower 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0