Haha näradödsupplevelsen? och här sitter jag och tänker på prinsessan i hagen ;)

Som rubriken säger, hur många av er ryttare passar inte detta in på? 
Idag vaknade jag och inte kunde andas, så i min zebrapyjamas låg jag när läkarna tog tester.
En allergisk reaktion är inget att leka med.. Det märkte jag nu.
 
Haha och det jag låg och kollade på sen var bilder på Rabat, The typical hästnörd på hög nivå! Inte kan jag hjälpa att jag har mammakänslor över Rabat? 
Och känslan när man möter en hästintresserad sjuksköterska gör det inte enklare... Då känns det som man liksom bara spricka av alla historier man vill berätta, Haha är ni med mej?
 
Alvida fick göra frialuftvägar på mig. Men allt känns helt lugnt just nu men familjen är lite smått chockad. Haha Alvida är så söt när hon spelar upp en låt och säger att när hon trodde jag skulle dö satt hon och grät i bussen och lyssnade på låten.. 
 
Anledningen till att jag fick en allergisk reaktion var för att min läkare gjorde ett stort slarv och skrev ut en medicin som jag är allergisk emot. Sånt här får verkligen inte hända, det hade kunnat hända värre saker om inte Alvida var hemma (Tack och lov).
 
Nästa gång om det händer måste jag ringa en ambulans direkt, och nu byter jag läkare! 
Jag vill ha en läkare som tar mig på fullt allvar och inte tar sånna risker.
 
Är det någon som läser detta som har gjort behandlingen med tetracyklin? Gav den bra resultat?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson Walldén

<3

2013-10-05 @ 13:03:59
URL: http://chusty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0