Har stunder då jag faktiskt vill ge upp allt

Just nu mår jag inte så bra, men jag hoppas att någon snart skriver något gulligt och får mig på bättre tankar.
Ibland finns det saker som håller fast en, drar ner en och får en på så mycket sämre humör men då gäller det bara att förstå hur sitationen är nu och tänka posetivt även om det är svårt.
 
Finns så mycket jag skulle vilja skriva på bloggen men just idag känner jag bara att jag vill ha en gammal vän som kramar mej och håller om mig tills jag somnar, som påminner mig hur stark jag är och säger att det är okej att bryta ihop men endast idag.
 
Hela dagen har jag tillbringat med säng... Men börja känna lite ångest att jag inte rört på mig
 

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Förstår dig, vissa dagar är allting bara på botten, inget kan få en att må bra eller ens lite bättre. Men man får försöka tänka positivt tänka på alla de bra sakerna man fått i livet men det är inte alltid lätt.
"Vi backar bara när vi tar sats!"
Tänk på det, det som inte dödar oss gör oss starkare, hade vi aldrig mått dåligt hade vi inte märkt när vi mådde bra, hade vi aldrig varit ledsna hade vi inte kunnat uppskatta alla de dagar då vi faktiskt är glada.
Kramar ♥

Svar: Tack, gud va söt du är! <3
Agnes Heyne

2013-10-04 @ 17:58:17
URL: http://Threez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0