Köpte precis tågbiljetter *_*

Yeeeey, blev en liten intensiv grej - Ebbis och jag ska på en liten utflykt. Vi tar tåget på Tisdag förmiddag och så laddar vi upp med godis för dom tjockisarna vi är och så drar vi mot helsingborg, vad vi ska göra där vet ingen... Pengar har jag samlat på mej rätt rejält dom här senaste dagarna bara så jag tror vi kommer slippa ta tåget tillbaks på fredag och rulla hem istället, det låter som en utmärkt idé visst?
 
Men Ebban och jag kommer nog gå en hel del på stan lite sådär på kvällen och mysa, kommer verkligen bli asgrymt! Sen åker vi antagligen mot danmark med, börja fundera hur detta kommer verkligen gå... En trögtänkt trettonåring och en 15 åring som tänker som en trög trettonåring, aja vi får väl bara rulla på och se vad som händer... Så om ni ser 2 töntar med en karta i handen som ser förvirrade ut och pekar åt olika håll är det förmodligen oss, haha 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0