mysanermejhumör....

Idag är jag bara så sjukt trött. Vill mysa ner mej och slå på en film lite snabbt, sen somna och vips så är denna tisdagen borta... Ja tack, hade inte varit fel.
 
Idag vill jag bara ändra på allt, men orkar inte göra något. Orkar inte ta tag i saker utan vill bara flytta fram det "för att jag kan" ungefär. Och ja jag är lat, men jag har sånna små perioder så när jag väl är och rör på mej, rör jag på mej rejält och tränar flitigt och såvidare men när jag har min lat period blir det bara film,film & film.
 
Samma sak med kompisar, antingen blir det nej för alla eller ja absolut "jag kan försöka få ihop det".
 
 
 
Åh börjar fundera vad jag ska göra på flexet... Har engelskaflex men kommer inte på något bra? Kanske samla ihop lite citat och gå till botten med vad dom verkligen betyder, eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0