Ta nya tag.

Hej och välkommna till min blogg, som ni kanske ser är alla tidigare inlägg borta.
 
Varför kanske ni undrar, jo för att jag har fått nya tankar och åsikter om saker och ting.
Jag ville aldrig ha den bloggen där man endast fick se att jag var lite smått deprimerad.
Jag vill inte ha någon "Tröstblogg". Jag vill att ni får se rätt sida av mej, mina mål och min posetiva inställning om att jag kommer klara det och att jag har vänner som verkligen får mig att må bra och står ständigt vid min sida.
 
Ni kommer få läsa hur jag är, hur jag upplever saker. Ni kommer få vara med i tankarna och ni kommer få läsa om Rabats och min utveckling. Ni kommer få läsa dag för dag om hur vardagslivet ser ut för mig. 
 
Så jäkla skönt det känns faktiskt. Jag raderade alla inlägg så från och med nu kör vi en ny början, nu börjar vi på riktigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0