Uteritt + lite i paddocken

idag blev det en liten mini uteritt, kom upp så sent till stallet och det blir så mörkt fort... *Snälla sommaren kom tillbaka*
 
iallafal Idag var hon helt lagom pigg på sandvägarna och bara när jag bad henne öka på så gick det undan direkt! 
 
eftersom vi inte hann med så mycket så red vi lite till i paddocken och hon var som ett helvete från början, men efter mycket ben och övningar så gick hon fint in på en volt sen och började arbeta ordentligt och jag släppte ännu mer och lät henne gå på och det var mitt livs bästa ridpass! jag bara satt där och njöt tillslut! Hon tyckte det var kul (det viktigaste) så jag är nöjd! 
Otroligt vackra bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0