Är inte jag värd en vettig kille för hur långt ner tröjan är?

Sjukaste jag hört på länge nu. På facebook sprids en video hit och dit. Om just att om man lägger ut vågade bilder så kan man inte förvänta sig en bra kille, och hur är den logiken där? För jag ser INGEN. 
 
 
Så alltså förlorar man sitt värde, sina bra sidor om man lägger ut en bild som visar brösten lite extra. För det är ju såå hemskt. Men vem är det som bestämmer när jag har förlorat mitt värde? eller mina bra sidor? Får man minus varje cm ner från halsen tröjan inte täcker eller? Vem fan kan dömma mig, vad har den för makt att veta hur det känns att gå i mina skor. varje upplevelse och fight i mitt liv. Varje steg bakåt och varje steg frammåt? 
 
Jag lägger ut vilken bild jag än vill, brösten rätt upp i profilbilden på facebook, instagram och twitter. Du har ändå ingen rätt att dömma mig. Du har inte makten att säga vad jag förtjänar och vad jag inte gör. 
 
Samtidigt är det ganska dubbelmoral, när dessa personer som delar och gillar faktiskt har bilder som det står "dont judge me, bla bla bla" och sen gör dom själva upp osynliga regler, bullshit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0