Eyy, ska vi diskriminera tjejer, olika hudfärger och barn?

Om du har någon rolig bild där man kan skämta om kvinnor eller en bild på en tjej som blir våldtagen kan du lägga upp den i Totalt ointressant information. Sen när det kommer feminister eller offer och försvarar sitt kön kan man ju hänga ut dom. Liksom hur kul är det ju inte att reta upp kvinnor och trycka ner dom? 
 
Den gruppen har fuckat upp sig helt. Hej och välkommen till den svenska gruppen där alla män får trycka dit exakt vad dom vill. Och om inte jag tillåter att dom trycker ner mitt kön så kan jag ju gå ur, för det är ju mitt fel att jag blir nedtryckt och så vidare. Jag tänker inte sitta tyst och nicka bara för att jag föddes som tjej. För jag är ingen synd. Bara för att jag inte föddes med en snopp tänker inte jag bli nertrampad av det motsatta könet. Jag är glad att jag är tjej. 
 
Och hur roligt är det inte att skämta om småbarn som blivit våldtagna och sen dödade och hittade i skogen? Jag skäms. Jag skäms så sjukt mycket över alla er som bara bläddrar. För jag tänker varken gå ur eller bläddra vidare och låtsas vara blind. Det händer här och nu. Och det värsta är att det är mänskliga personer som tillbringar tid åt att hänga ut folk. 
 
Från början tyckte jag det var en bra idé. Kul att få igång facebook lite igen. Men är det såhär man får igång facebook? Röra upp känslor? DET ÄR INTE OKEJ.
 
 
Och jag kan inte skratta med er, jag kan inte skratta när detta land är det land där näst flest våldtäkter förekommer. Jag skulle kunna kommentera "Hahhaha" och hänga med grupptrycket. Få några extra klappar på ryggen av boysen men jag vill inte. Och jag tänker inte. För jag kan inte sitta vid min jävla dator och trycka ner ALLA som blivit våldtagna. Jag kan inte hånflina åt att 4 av 10 flickor kommer bli våldtagna. Jag kan inte sitta och skratta åt mina kompisar som varit med om både det ena och det andra. Och jag kan inte vinna på att trycka ner mitt egna kön. 
 
Tjejer vi är starka, och tack till killar som ändån vågar stå för att dom är feminister.
Tjejer tack för att vi finns <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0