oh shit vilket blandat inlägg

Helt stress, bloggen har fått komma i andrahand dessa dagar. Fullt upp med att ens existera när det är så mycket "things" i skallen och kompisar som hejar hit och dit på en så ni kanske skulle kunna ha lite empati för det ändån?Asså helt sjukt hur bra att kan vara just nu, ligger på toppen och skiter i stoppen. Sålänge jag mår bra, och shit dessa vänner jag inte hade någon aning om skulle betyda så mycket för mig? Mina girls och jag har hittat på mycket skoj fast det där med grabbarna har blivit lite knas just nu. Haha trodde aldrig livet skulle vända så snabbt nu ökar självförtroendet till 100% 
 
Och jag taggar ännu mer till sommaren, den där varma sommarkänslan... Ryser bara av att tänka på det, Sommar kom hit nuuuuuuuu
 
 
Och världens oseriösaste inlägg någonsin men nu vet ni iallafall att jag lever
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0