I andras ögon

Tänka sig att den ponnyn alla tog som ful exempel var den vackraste ponnyn jag sett. Tänka sig att från början skrittade jag 2 varv sen ville jag hoppa av, gapade alltid efter något större. 
Men tänka sig att följa hjärtat räckte att inse att ponnyn var allt jag någonsin velat ha? Tänk att inse det när det är försent När man skrivit på pappret. En sekund efter inser man att man gjorde sitt livs största misstag för att JAG LYSSNADE PÅ ANDRA. Som inte kände honom. 
 
Dom tyckte inte om honom för dom förstod honom inte. Dom fick mig att tro att jag var bättre när jag inte knappt var värd denna ponnyn. 
 
Tänka sig att den ponnyn man skrattade mest med tog dom flesta tårarna. Saknar dej för varje dag som går. Min finaste häst. Men tack för allt jag fick, tack för att du väckte mig när jag bara ville somna in. Utan dej hade jag nog inte stått här idag. Min räddare i nöden. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0