Märkliga sår, på båda hästarna (?)

Åh sjukt trött. Idag när jag åkte till stallet så pratade jag med jannike en stund, när jannike tar bakhoven så ser hon ett blödande sår. Men liksom det var ingen big deal. suppan hade antagligen snubblat i hagen. 


Sen när jag går och hälsar på lilla gul. Borstar henne noga, fy va skitig hon va! 

När jag borstar svansen så märker jag också ett blödande sår! Tycker det är sjukt märkligt. Jannike och jag gick och kollade i hagen men det var ju ingen spik eller något som dom kunde skärt sig på? Konstigt...

Vi båda longerade hästarna, no problem båda 2 var i bra rörelse. Och Rabat fattade rätt galopp i båda varven, trimmad och klar liksom. 

Men för säkerhets skull låter jag henne vila idag hade ju inte varit roligt om hon vore halt eller hade ont imorgon när Alvida tränar 😏

Så dagens stall, det var det 👍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0