Familjedag ❤️

Idag blir det en familjedag med mamma + mormor och morfar. Kände att jag måste passa på medans jag har dom. Familjen är ju trots allt det viktigaste för mig och jag måste vara tacksam för att jag faktiskt har dom. Finns många barn som inte har sådana personer i sitt liv som jag har. 

Speciellt är det ju lite extra sött när mormor och morfar har denna gamla söta kärleken som aldrig dör. Lite då och då får man höra små gulliga smeknamn som "gumman" när dom pratar till varann. Shit va gulliga! 


Jag har stora saker pågång nu! tack mamma och pappa för att vi alltid kan förhandla om saker som är viktiga för mig och jag har ju trots allt blivit äldre. Ni accepterar det bra och jag hoppas vi kan hålla denna tilliten och friheten ni gett mig! Önskar jag kunde skriva ut detta med stora bokstäver men det får vänta lite... Kan ni gissa vad det är jag fått frihet till? 

Mys pys i strandkanten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0