Sommar 2014 komsi

Du vet när solen lyser igenom gardinen och du vaknar lättsamt. Du vet när du vill gå ut i linne men stoppas av den lätta vinden som visar att det ändå är lite kyligt och du tar på dej en skinnjacka och kliver ut osminkad. 
 
Jag längtar efter att grilla med några kompisar och vara ute hela dygnet. 
Kunna gå ut osminkad och köpa en glass. Umgås med killar och bara dra iväg och skicka ett sms till mamma att man kommer hem imorgon. Det är sommaren 2014 jag längtar efter. Denna sommaren kommer bli bäst, jag har dessa finaste vänner runt mig. Dessa vänner jag kan vara med dygn in och dygn ut utan att tröttna. 
 
Känner ni igen denna känslan? Den tar över mitt liv just nu, sommar kom fooooort!'
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0