Jag ska förvänta mig att bli behandlad som en flickvän så jag inte blir besviken




Hittade detta på ask. Satte igång lite tankar speciellt om när man förtjänar respekt. 

"Jag ska inte förvänta att bli behandlad som en prinsessa utan som en flickvän så jag inte bli besviken" . 

Att jag ska bli behandlad som en "flickvän" men vet ni vad det finns flickvänner i alla åldrar och kategorier. Vissa bli bortförda, andras tvingas gifta sig med män som är 59 medans hon själv är en liten tunn flicka på 10 och ett halvt år. Så hur bli man behandlad som en flickvän? 

Så jag ska förvänta mej att kidnappas eller att killen ska respektera mig som jag vore en ömtålig prinsessa? Vad väljer ni? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0